مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-08اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: راهکار اقتصاد ایران سیاسی و دیپلماتیک است


گمانه زنی ها درباره گشایش اقتصادی اگر به اتفاقی بزرگ ختم نشود، نتیجه ای جز عصبانی تر کردن جامعه که در ماه های اخیر فشارهای اقتصادی جدی را تحمل کرده نخواهد داشت.

- رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: راهکار اقتصاد ایران سیاسی و دیپلماتیک است گمانه زنی ها درباره گشایش اقتصادی اگر به اتفاقی بزرگ ختم نشود، نتیجه ای جز عصبانی تر کردن جامعه که در ماه های اخیر فشارهای اقتصادی جدی را تحمل کرده نخواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در مورد انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر در راه بودن یک اتفاق مهم اقتصادی برای ایران می‌گوید گمانه زنی‌ها درباره گشایش اقتصادی اگر به اتفاقی بزرگ ختم نشود، نتیجه ای جز عصبانی‌تر کردن جامعه که در ماه‌های اخیر فشارهای اقتصادی جدی را تحمل کرده نخواهد داشت.

مجیدرضا حریری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای پیش رفته که دیگر با طرح‌های صرفا اقتصادی و مدیریتی نمی‌توان توقع تحولی جدی داشت و راهکار از دل سیاست می‌گذرد.

وقتی فشارهای تحریم یکی از عوامل تاثیرگذار بر مشکلات بوده، قاعدتا برای برون رفت از این شرایط، باید به مسائل دیپلماتیک نیز فکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: راهکار اقتصاد ایران سیاسی و دیپلماتیک است

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین: راهکار اقتصاد ایران سیاسی و دیپلماتیک است