مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-08اقتصادي

تیوولی های 553 میلیونی


در حالی که براساس رای کیفری صادر شده برای مشتریان رامک خودرو در عدم تحویل خودروهای تیوولی که از سال های 1396 و 1397 همچنان باقی مانده اند و علیرغم قطعی بودن قراردادها در دو نوبت درخواست مابه التفاوت کرده است؛ - در حالی که براساس رای کیفری صادر شده برای مشتریان رامک خودرو در عدم تحویل خودروهای تیوولی که از سال های 1396 و 1397 همچنان باقی مانده اند و علیرغم قطعی بودن قراردادها در دو نوبت درخواست مابه التفاوت کرده است؛ برای بار سوم شرط تحویل خودروها را واریز مبلغ دیگر کرده است.

اول مردادماه سال جاری ایسنا در گزارشی به داستان گروه خودرویی رامک خودرو، عدم تحویل خودروهایی که مشتریانش از سالهای 1396 و 1397 با موعد تحویل 120 روز کاری و با قیمت قطعی ثبت نام کرده بودند و همچنین آخرین وضعیت و تکلیف مشتریان پس از برگزاری دادگاه های کیفری و حقوقی، به طور مفصل پرداخت که اینجا می توانید آن را مطالعه کنید.

اما پس از گذشت کمتر از 20 روز از انتشار این گزارش، طی تماس مشتریان رامک خودرو با ایسنا، اخبار جدیدی مبنی بر تماس و ارائه اظهارنامه هایی از سوی این شرکت برای مشتریان به جهت دریافت وجه مازاد برای بار سوم به دست رسیده است.

یکی از مشتریان این شرکت اظهار کرد: پس از طرح شکایت از رامک خودرو در دادگاه های حقوقی و کیفری و در نهایت صدور رای دادگاه حقوقی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیوولی های 553 میلیونی

تیوولی های 553 میلیونی