مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-08دانش

رقابت بیش از یک هزار داوطلب کارشناسی ارشدناپیوسته در گچساران


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: امسال تعدا یک هزار و 195 داوطلب کارشناسی ارشد ناپیوسته آزمون سراسری در 123 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به رقابت پرداختند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حسین اسماعیلی از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته آزون سراسری  در گچساران خبر داد.

 وی با بیان اینکه این آزمون به مدت 3 روز برگزار شد، گفت: امسال تعدا یک هزار و 195 داوطلب کارشناسی ارشد  ناپیوسته آزمون سراسری در 123 رشته در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران  به رقابت پرداختند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه این آزمون از روز پنج شنبه 16مردادماه آغاز و تا امروز شنبه 18 مردادماه ادامه داشت، گفت:  در روز پنجشنبه16  مرداد، 589 داوطلب  و جمعه17  مرداد  416 داوطلب  و امروز شنبه  18 مرداماه د 190 داوطلب در سومین روز برگزاری این آزمون ها با هم به رقابت پرداختند.

اسماعیلی عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرنا و حساسیت های داوطلبان و برگزار کنندگان، برای حفظ سلامتی و جلو گیری از شیوع این بیماری، تلاش های فراوانی شد تا با رعایت پرتکل های بهداشتی و حضور اکیپ های وزارت بهداشت و درمان، این آزمون ها با کیفیت مطلوب در کمال امنیت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از یک هزار داوطلب کارشناسی ارشدناپیوسته در گچساران

رقابت بیش از یک هزار داوطلب کارشناسی ارشدناپیوسته در گچساران