مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 20:452020-08-07فرهنگي

حرف های یک پزشک فیلمساز درباره کرونا و سینما


کارگردان فیلم «پسر کشی» با اشاره به اینکه شاید تا عادی شدن کامل جامعه لذت تماشای فیلم در سینما به مخاطب برنگردد، تاکید کرد: اکران آنلاین به عنوان یک جایگزین اکران سینمایی باید تقویت و حمایت شود.

- کارگردان فیلم پسر کشی با اشاره به اینکه شاید تا عادی شدن کامل جامعه لذت تماشای فیلم در سینما به مخاطب برنگردد، تاکید کرد: اکران آنلاین به عنوان یک جایگزین اکران سینمایی باید تقویت و حمایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم پسر کشی از همان زمانی که به جشنواره فیلم فجر سال قبل راه یافت، ناخواسته دچار حاشیه های فراوانی شد که حتی در هنگام نمایش هم، فیلم را رها نکرد و وقتی هم قرار بود به اکران نوروز برسد گرفتار کرونا شد.

به همین دلیل محمدهادی کریمی در روزهای سوت و کور سینما ترجیح داده که فیلمش را راهی اکران آنلاین کند و گویا با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

او که خود پزشک است و در این روزهای کرونایی در مسیر مطب بیمارستان در تردد، خیلی خوب شرایط جامعه و نگرانی ها را درک می کند و اتفاقا شاید همین مسئله او را بیشتر به اکران آنلاین ترغیب کرده باشد چرا که با وجود رعایت بیشتر توصیه های بهداشتی نکات دیگری را هم در نظر دارد.

کریمی در این باره در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: به نظرم بیماری ناشی از کرونا یک طرف قضیه است و ترس از ابتلاء به آن هم یک بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های یک پزشک فیلمساز درباره کرونا و سینما

حرف های یک پزشک فیلمساز درباره کرونا و سینما