مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-07ورزشي

تعیین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از مشخص شدن اردوی تیم ملی


رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: امسال خیلی شرایط سختی برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها کمک کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام شود.

- رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: امسال خیلی شرایط سختی برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها کمک کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیل مهدی در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس در خصوص این جشن گفت: اگر تماشاگرها بودند نمی توانستیم چراغ ها را خاموش کنیم چرا که آن مهمان نوازی از هواداران را نمی توانستیم داشته باشیم اما خوشبختانه به واسطه تجربه جدید، این فرصت فراهم شد که امکان این شکل جشن را داشته باشیم.

او درباره تاریخ نیمه نهایی و فینال جام حذفی گفت: بلافاصله بعد از بازی استقلال و سپاهان یعنی فردای این بازی قرعه کشی نیمه نهایی را خواهیم داشت.

قبل از ایام تاسوعا و عاشورا بازی های نیمه نهایی را برگزار می کنیم و برای فینال هم منتظریم ببینیم اردوی تیم ملی چه زمانی اعلام می شود که بتوانیم بازی فینال را برگزار کنیم.

جدول خیلی فشرده است و بازی های تیم ملی و بحث نقل و انتقالات را داریم و خیلی شرایط سختی امسال برای فوتبالیست ها داریم و باشگاه ها کمک کردند تا لیگ ادامه پیدا کند و تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از مشخص شدن اردوی تیم ملی

تعیین زمان فینال جام حذفی فوتبال بعد از مشخص شدن اردوی تیم ملی