مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-07سياسي

راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن استفاده از توان جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی ظهر جمعه در دیدار با خانواده جمعی از شهدا مهمترین گام در دفاع از خون شهدا را حفظ آرمان ها و ارزش ها بیان کرد و افزود: - رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: توطئه فرهنگی دشمن را باید با استفاده از توان جوانان مومن و همچنین تقویت و حمایت از گروه های فرهنگی خنثی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی ظهر جمعه در دیدار با خانواده جمعی از شهدا مهمترین گام در دفاع از خون شهدا را حفظ آرمان ها و ارزش ها بیان کرد و افزود: دشمن سالهاست بیشترین توطئه را برای تضعیف و از بین بردن ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه ایران اجرا کرده و همچنان به این دشمنی ادامه می دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه خانواده معظم شهدا نسبت به معضل بدحجابی در قم گفت: یکی از هدف های دشمن شهر های مذهبی مثل قم است و ما نباید فرصت ترویج بی بندباری و بی حجابی را به آن ها در قم بدهیم.

وی افزود: این توطئه های دشمنان را باید با استفاده از توان جوانان مؤمن و همچنین تقویت و حمایت از گروه های فرهنگی خنثی کنیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی توجه به اقدامات ایجابی همچون حمایت از نهاد ها و گروه های فرهنگی فعال در عرصه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان مجلس بسیار مهم دانست و افزود: ما در مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن استفاده از توان جوانان است

راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن استفاده از توان جوانان است