مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-07اقتصادي

موجودی حداقلی فولادی ها را تا مرز تعطیلی می کشاند


5 شرکت فولادساز بزرگ کشور از معاونت معدنی برای رفع مشکل تامین فروسیلیس درخواست فروملیزه کردند قیمت آن و جلوگیری از صادراتش را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان فروسیلیس در منطقه بشمار می آید و طی سال های گذشته نیز تولیدات قابل قبولی عرضه و به کشورهایی همچون ترکیه، هند و کشورهای اروپایی صادرات داشته اند.

اما نکته اینجاست این ماده معدنی که در تولید و ساخت محصولات فولادی و ریخته گری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ آیا به دست مصرف کنندگان داخلی می رسد و آن ها مشکلی برای تامین این ماده معدنی ندارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که فولادسازان بزرگ کشور همچون فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان و ذوب آهن اصفهان به عنوان تولیدکنندگان بزرگ محصولات فولادی در کشور در ماه گذشته طی نامه ای به معاونت معدن و صنایع معدنی وزارت صمت از کمبود این ماده معدنی خبر داده و اعلام کرده اند که با ادامه این شرایط، تولید برای فولادسازان با مشکل روبرو خواهد شد.

در این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید فروسیلیس از کالاهای اساسی و مورد نیاز فولادسازان می باشد و در سال های اخیر علیرغم تولید داخلی این کالا  همواره موجودی این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی حداقلی فولادی ها را تا مرز تعطیلی می کشاند

موجودی حداقلی فولادی ها را تا مرز تعطیلی می کشاند