مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-07ورزشي

روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا/ این ویروس شکست دادنی نیست


رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا روزهای سخت و سنگینی را پشت سر گذاشته در مورد این دوره بیماری اش توضیح داد.

- پیمان فخری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه به دلیل دوره ابتلا به ویروس کووید 19 از سخت ترین دوره های زندگی اش بود، گفت: داستان این دوره سخت از حالت های کوفتگی و بدحالی شروع شد که احساس می کردم.

از همانجا خودم به ابتلا به ویروس کرونا مشکوک شدم و به همین دلیل خود را 5 روز قرنطینه کردم اما موضوع خیلی جدی تر از این بود که با قرنطینه و رعایت چارچوب های آن حل شود.

وی ادامه داد: در دوره قرنطینه وضعیت عمومی ام بهتر که نشد هیچ، روز به روز بدتر هم شد طوریکه اکسیژن خونم به شدت افت کرده بود به همین دلیل به بیمارستان منتقل شدم تا روند درمان زیر نظر متخصصان پیگیری شود.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در دوره درمان داروی رمدسیویر را هم تزریق کرد، یادآور شد: ابتدا در بیمارستان طالقانی بستری شدم اما به خاطر شدت بیماری و اینکه ریه ام را کاملا درگیر کرده بود، نیاز بود که روند درمان در بیمارستان مسیح دانشوری دنبال شود.

با پیگیری های شخصِ وزیر ورزش و البته رییس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی این انتقال صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا/ این ویروس شکست دادنی نیست

روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا/ این ویروس شکست دادنی نیست