مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-07پزشكي

بهره برداری از اولین مرکز اورژانس ریلی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در مراسم بهره برداری از اولین مرکز اورژانس ریلی کشور بیان کرد: - روز گذشته و با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل راه آهن و رییس اورژانس کشور، اولین مرکز اورژانس ریلی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در مراسم بهره برداری از اولین مرکز اورژانس ریلی کشور بیان کرد: خوشبختانه در سال جهش تولید و در آستانه عید سعید غدیر خم، امروز با همکاری اورژانس کشور شاهد راه اندازی اولین اورژانس ریلی کشور هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هم اکنون مراکز قم، سمنان و شیراز، برای توسعه اوژانس ریلی اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم با برنامه ریزی و همکاری اورژانس، بتوانیم به سرعت این مراکز را توسعه دهیم.

رییس هیات مدیره شرکت راه آهن یادآور شد: صنعت ریلی به عنوان حمل و نقل سبز و ایمن شناخته می شود و شبکه ریلی کشور با بیش از 12 هزار کیلومتر در اقصی نقاط کشور، شهرها و روستاهای زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از خدمات و مجاهدت های همه کادر درمانی کشور به عنوان فرشته های نجات به خصوص در این ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین مرکز اورژانس ریلی کشور

بهره برداری از اولین مرکز اورژانس ریلی کشور