مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-07فرهنگي

حضور دو وزیر در رونمایی قطعه «نوای آدمیت»/قطعه ای تقدیم به مدافعان سلامت


آیین رونمایی از قطعه «نوای آدمیت» با هدف قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمان با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

-   هنرمندان با هر ابزار ممکنی به قدردانی از کادر درمان پرداختند در ابتدای این رویداد سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیأت امنای بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: به جامعه پزشکان، پرستاران و درمانگران خدوم و دلسوز ایران خسته نباشید می گویم.

در این روزها و ماه های سخت حتی با چشم بسته نیز می توان رشادت درمانگران ایرانی را مشاهده کرد.

می توان به روشنی نسبت میان ستایش های تاریخی از درمانگران در فرهنگ و ادب و هنر ایران را با مصادیق مسئولیت شناس و از جان گذشته آن درک کرد.

  وی افزود: اگر هنر ایران به شهادتِ تاریخ و آثار ارزشمند بازمانده در تمامی رشته ها، بازنمودن انسان آسمانی و آدمی سرشار از فتوت و مروت و جهان آرمانی را تکلیف خود می داند، این دنیا در هر صنف و مشغله ای کمال خود را در نشان دادن همان عیار می بیند و کیمیای این قدم، ایثار و گذشتن از خود است.

  حسینی همچنین گفت: دفاع مقدس جلوه گاه جانانه ایثار بود و امروز تهاجم تلخ و تند یک ویروس و ابتلا و انتقام سخت جهان و از جان گذشتگی درمانگران کشور تجلی معنای بلند ایثار و فتوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو وزیر در رونمایی قطعه «نوای آدمیت»/قطعه ای تقدیم به مدافعان سلامت

حضور دو وزیر در رونمایی قطعه «نوای آدمیت»/قطعه ای تقدیم به مدافعان سلامت