مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 21:402020-08-06سياسي

افزایش فیلمسازی با تکیه بر اسپانسرهای بازیگران!


با گسترش کرونا، روش هایی که در سال های اخیر بیش از پیش باب شده، تشدید گشته و یکی از مرسوم ترینِ آنها، جذب اسپانسر توسط بازیگران است.

- با گسترش کرونا، روش‌هایی که در سال‌های اخیر بیش از پیش باب شده، تشدید گشته و یکی از مرسوم‌ترینِ آنها، جذب اسپانسر توسط بازیگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، توسعه و خودکفایی سینمای خصوصی و کاهش تصدی‌گری دولت در هنر هفتم، یکی از رویکردهای اساسی برای تغییر فضای این حوزه اثرگذار در راستای شکل‌گیری بنیان‌های غیروابسته سینمای ایران است؛ رویکردی که در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی ایران در دستور کار نبود و در دو دهه اخیر نیز مغفول واقع شده بود.

کاهش درآمدهای نفتی ایران، همزمان با گسترش سینمای ایران و ورود ده‌ها کارگردان به سینمای ایران ـ که فیلم اولشان، اثر آخرشان نبود ـ سازمان سینمایی و بنیاد فارابی را نیازمند بودجه‌ای کلان‌تر از قبل برای این بدنه گسترش یافته می‌ساخت؛ اما با کاهش بودجه‌ها ـ‌با در نظر گرفتن نرخ تورم ـ عملاً حمایت از کارگردان‌های پرسابقه نیز ناممکن شد و برخی از چهره‌های شناخته ‌نیز نتوانستند منابع تولید آثار فاخر را نیز تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فیلمسازی با تکیه بر اسپانسرهای بازیگران!

افزایش فیلمسازی با تکیه بر اسپانسرهای بازیگران!