مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 18:552020-08-06بين الملل

وزیرخارجه آمریکا کناره گیری «برایان هوک» را تأیید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام کناره گیری برایان هوک از سمت نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از انتصاب الیوت آبرامز نماینده فعلی آمریکا در امور ونزوئلا به جانشینی هوک خبر داد.

- وزیر امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نماینده ویژه این وزارتخانه در امور ایران از مقام خود کناره گیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام کناره گیری برایان هوک از سمت نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از انتصاب الیوت آبرامز نماینده فعلی آمریکا در امور ونزوئلا به جانشینی هوک خبر داد.

وزیر امور خارجه آمریکا در این بیانیه بدون اشاره به علت استعفای برایان هوک و تاریخ دقیق پایان کار او، هوک را یک مشاور مورد اعتماد و دوست خوب برشمرد و مدعی شد که این نماینده ویژه آمریکا توانسته است ظرف دو سال گذشته، به نتایج تاریخی علیه رژیم ایران دست یابد! گفتنی است که برایان هوک در ابتدا از دستیاران ارشد رکس تیلرسون نخستین وزیر خارجه در دولت دونالد ترامپ بود که به رغم برکناری رکس تیلرسون، به فعالیت های خود در وزارت خارجه آمریکا ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه آمریکا کناره گیری «برایان هوک» را تأیید کرد

وزیرخارجه آمریکا کناره گیری «برایان هوک» را تأیید کرد