مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-06سياسي

توزیع 200 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در آذربایجان شرقی


مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تهیه و توزیع 200 هزار پرس غذای گرم در شهرستان های مختلف استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تهیه و توزیع 200 هزار پرس غذای گرم در شهرستان های مختلف استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

حجت الاسلام حسن شعبانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، 200 هزار پرس غذای گرم در شهرهای مختلف استان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد،بیش از 25 هزار پرس مربوط به شهر تبریز بوده و پخت این غذاها نیز به عهده هیات های مذهبی شهرها گذاشته شده است تا در شب عید غدیر توزیع شوند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، وی، مناطق محروم شهرها را در اولویت پخش این غذاها عنوان کرده و گفت: این تعداد غذا در مناطق محروم و در شهر تبریز نیز در مناطق حاشیه نشین شهر توزیع خواهد شد.

وی، اجرای این طرح را در راستای پویش عید همدلی و کمک مومنانه دانست و گفت: در ایام محرم و صفر نیز هیات های حسینی در استان با ادامه این پویش، نذورات مردمی را برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و دیگر افراد نیازمند جامعه اختصاص خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در آذربایجان شرقی

توزیع 200 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در آذربایجان شرقی