مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-06اقتصادي

از برخورد با فروش البسه نامتعارف تا اصلاح وضعیت پارک بانوان شهرکرد


تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس، برخورد با فروشندگان البسه منقش به نمادهای غیر اسلامی و نامتعارف، افزایش حمایت ها از تولیدکنندگان البسه اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز جلسه پیگیری اصلاح وضعیت فرهنگی استان در محل استانداری چهارمحال و بختیاری نشکیل شد.

تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس، برخورد با فروشندگان البسه منقش به نمادهای غیر اسلامی و نامتعارف، افزایش حمایت ها از تولیدکنندگان البسه اسلامی، بررسی مشکلات پارک بانوان، تشدید نظارت بر ورزش های صبحگاهی و تشدید مبارزه با هنجارشکنی در سطح پارک ها از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

لزوم تشکیل کارگروه برای مبارزه با فروش البسه نامتعارف ابتدای جلسه جعفر مردانی گفت: 23 دستگاه متولی حجاب و عفاف در استان وجود دارد اما متاسفانه شاهد اقدام موثر و عملی در خصوص اصلاح وضعیت پوشاک در استان نبوده ایم که پیگیری و تلاش بیشتر متولیان امر را خواستاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لازم است کارگروهی برای پیگیری اصلاح وضعیت البسه و پوشاک تا جلسه بعدی با حضور نمایندگان استانداری، صدا و سیما، سازمان صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، فنی و حرفه، دانشگاه، دادگستری، معاونت پیشگیری نیروی انتظامی، حوزه های علمیه، امور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برخورد با فروش البسه نامتعارف تا اصلاح وضعیت پارک بانوان شهرکرد

از برخورد با فروش البسه نامتعارف تا اصلاح وضعیت پارک بانوان شهرکرد