مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-06اقتصادي

بهره برداری از 345 کیلومتر عملیات آسفالت گرم در استان اصفهان


در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان پروژه های حوزه نگهداری راه استان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان پروژه های حوزه نگهداری راه استان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان اصفهان، عصر امروز (پنجشنبه-16 مرداد ماه) با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به صورت متمرکز در اردستان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، با اشاره به سیاست این وزارتخانه در بحث ایمنی راه ها، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم وزارت راه و شهرسازی نگهداری و ارتقا کیفیت راه هاست.

محمد اسلامی افزود: حدود 14 هزار راهدار در سطح راه های کشور مستقر هستند که با وجود 10 هزار دستگاه ماشین آلات و وسایل نقلیه وظیفه نگهداری و مرمت راه ها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه بیش از 220 هزار کیلومتر راه در کشور داریم که عدد بسیار بزرگی است، گفت: راهداران کشور به صورت شبانه روز در راه ها تلاش می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقا کیفیت راه ها و ایمنی آن، گفت: امروز با پایه گذاری طرح جدید مهندسی در راهداری و با بکارگیری، بهینه سازی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 345 کیلومتر عملیات آسفالت گرم در استان اصفهان

بهره برداری از 345 کیلومتر عملیات آسفالت گرم در استان اصفهان