مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-06سياسي

نگاه عمیق به فعالیت های آموزشی و پژوهشی با تعامل جهاددانشگاهی و دانشگاه


رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: از بعد پژوهشی طرح های پژوهشی خوبی در دانشگاه تعریف شده است و حضور جهاددانشگاهی در کنار آن می تواند باعث شود تا فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه عمیق تر انجام گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: از بعد پژوهشی طرح های پژوهشی خوبی در دانشگاه تعریف شده است و حضور جهاددانشگاهی در کنار آن می تواند باعث شود تا فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه عمیق تر انجام گیرد.

ایرج مهدی زاده، امروز پنج شنبه 16 مرداد در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار اظهار کرد: نگاه جهاددانشگاهی یک نگاه علمی مبتنی بر تلاش های فراتر از ساختار سازمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر موفقیت فعالیت های جهاددانشگاهی در پژوهش های کاربردی، افزود: جهاددانشگاهی در سال های اخیر در حوزه گیاهان دارویی بسیار موفق عمل کرده است .

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت های این نهاد مهارت آموزی، دانش افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی، ادامه داد: لازم است بین جهاددانشگاهی پیوند با دانشگاه در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی همواره وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه عمیق به فعالیت های آموزشی و پژوهشی با تعامل جهاددانشگاهی و دانشگاه

نگاه عمیق به فعالیت های آموزشی و پژوهشی با تعامل جهاددانشگاهی و دانشگاه