مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-06سياسي

خبرنگاران حرفه ای بزرگترین سرمایه در عرصه رسانه محسوب می شوند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خبرنگاران حرفه ای، منصف و با وجدان بهترین سرمایه کشور در عرصه رسانه هستند که باید قدردان آنها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در استان یک رسانه شناسنامه دار است که به جایگاه رسانه ای استان هم کمک کرده و باید قدر دان این مجموعه باشیم و از ظرفیت آن برای توسعه برنامه ها استفاده مطلوب کنیم.

دغدغه خبرگزاری مهر، فعالیت حرفه ای و خدمت به مردم است آصفی گفت: آنچه در نوع فعالیت خبرگزاری مهر دیده می شود دغدغه مندی فعالان این رسانه در انجام یک کار حرفه ای با دغدغه خدمت به مردم است به همین دلیل تاکنون خبری که مشکل ساز شده و حاشیه ایجاد کند یا موضوعی که به امید و اعتماد مردم آسیب بزند دیده نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: جسارت نقد منصفانه، بیان حقیقت و دخالت ندادن سلایق شخصی و یا اغراضی که گاهی در کارها ایجاد می شود از دیگر ویژگی های این رسانه است.

وی اظهار داشت: فقر رسانه ای از مشکلات کنونی در عرصه خبرنگاری است که به نظر می رسد باید از اساتید فن و افراد مجرب و پیش کسوت و صاحب ایده بتوان نسبت به تربیت خبرنگاران جوان و تضمین آینده خبری استان همت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران حرفه ای بزرگترین سرمایه در عرصه رسانه محسوب می شوند

خبرنگاران حرفه ای بزرگترین سرمایه در عرصه رسانه محسوب می شوند