مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-06سياسي

توزیع 1300 بسته مواد غذایی از محل عوائد موقوفات مرتبط طرقبه شاندیز


رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز گفت: رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و عید قربان، یک هزار و 300 بسته مواد غذایی و معیشتی توزیع شد.

- حجت الاسلام حبیب صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز بیان کرد: در راستای لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات، همدلی و در دو شهر طرقبه و شاندیز و روستاهای این شهرستان توزیع می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه خانواده های نیازمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز شناسایی شدند، تصریح کرد: مواد غذایی اهدایی به نیازمندان شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات و گلاب است که با همکاری مرکز افق، خادمان افتخاری، خادمیاران  فرهنگی نوجوان، مدیران و کارکنان آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهم االسلام و کارکنان اداره اوقاف طرقبه شاندیر، بسته بندی و آماده شده و از طریق مرکز افق این آستان مقدس و امین موقوفات در روستاهای شهرستان توزیع می شود.

صادقی اظهار کرد: تکلیفی که بر عهده اوقاف و جزو منویات رهبری هم  است  این بوده که ثمرات وقف را مردم ببینند و تلاش ما هم این است که در اجرای نیات امینانه موقوفات، بهترین عملکرد را داشته باشیم و اگر موقوفه ای در شهر یا روستا است مردم ثمره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1300 بسته مواد غذایی از محل عوائد موقوفات مرتبط طرقبه شاندیز

توزیع 1300 بسته مواد غذایی از محل عوائد موقوفات مرتبط طرقبه شاندیز