مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-06سياسي

رسانه ها مطالبات آبی گلستان را دائما پایش کنند/ مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند


مدیرعامل آب منطقه ای استان گلستان با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس با اهداف توسعه استان آشناست از رسانه ها خواست تا مطالبات حوزه آب را دائما پایش کنند تا خروجی اتفاقات به نفع استان رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحسن حسینی عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن خداقوت به اصحاب رسانه و تبریک عید غدیر اظهار کرد: امروز در آستانه روز خبرنگار به اینجا آمدیم تا بدانید که ما به حوزه خبر و رسانه ارادت داریم، تلاش های رسانه ای در استان گلستان در انعکاس مشکلات مردم بسیار خوب است.

  وی با اشاره به اینکه پایش همیشگی در امورات کاری در پیشرفت استان بسیار مهم است، تصریح کرد: هر مجموعه ای وقتی می خواهد کاری انجام دهد ابتدا باید دنبال هدف و چرایی مسئله باشد و سپس چگونگی کار را بسنجد تا موفقیت رفیق راه شود.

مدیرعامل آب منطقه ای استان گلستان افزود: اگر پایش و نظارت به صورت همیشگی انجام شود نسبت به رفع موانع و تقویت قوت ها اقدام خواهد شد.

  حسینی با اشاره به اینکه یک رسانه باید جایگاه خود را پیدا کند، ابراز کرد: یک خبرگزاری حلقه ای در راستای زنجیره توسعه استان است که اگر اهداف را برای خود تبیین و عملکردش در توسعه استان را پایش کند اتفاقات خوبی حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مطالبات آبی گلستان را دائما پایش کنند/ مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند

رسانه ها مطالبات آبی گلستان را دائما پایش کنند/ مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند