مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-06سياسي

ابراز همدردی کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار خارجه با مردم و مسئولان لبنان


کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار خارجه با انتشار بیانیه ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد.

- کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار خارجه با انتشار بیانیه ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان و همچنین اتباع و دیپلمات های برخی کشورهای خارجی و سازمان ملل متحد انجامید، به دولت، مسئولان و مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز و مقاوم لبنان و دیگر کشورها وملت هایی که شهروندان شان در این حادثه صدمه دیدند، تسلیت می گوییم و ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار، برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل داریم.

دولت وملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از ایشان است.

قطعا ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را بعنوان فرصتی برای همبستگی و انسجام و همدلی ملی می نگرد و لبنان با تاریخ و فرهنگ غنی، تنوع و همزیستی دینی و فرهنگی سرافراز و سربلند خواهد ماند و یقین داریم ملت بزرگ لبنان با صبر و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار خارجه با مردم و مسئولان لبنان

ابراز همدردی کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار خارجه با مردم و مسئولان لبنان