مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-06فرهنگي

همیاری نمایشی ایتالیا و ایران برای گذر از پاندمی کرونا


همه گیری ویروس جدید کرونا فعالیت های هنری را نیز با چالش های جدی مواجه کرده است.

در این میان برخی بر این عقیده اند که هنر تئاتر با تهدید جدی در زمینه ادامه حیات رو به رو است، - همه گیری ویروس جدید کرونا فعالیت های هنری را نیز با چالش های جدی مواجه کرده است.

در این میان برخی بر این عقیده اند که هنر تئاتر با تهدید جدی در زمینه ادامه حیات رو به رو است، برخی هم معتقدند که هنر نمایش، به احیای شیوه های یونان و روم باستان روی خواهد آورد.

در این میان، گروهی از هنرمندان ایرانی و ایتالیایی در پروژه ای مشترک، از ویدیوپرفورمنس برای بهبود احوال عمومی در گذر از دوران کرونایی کمک گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراتر از مرز نام پروژه ای تئاتری است که با همکاری چهار هنرمند تئاتر ایرانی و ایتالیایی و با حمایت چند کمپانی هنری و سفارت ایتالیا در تهران، بر آن است که علاوه بر انتقال پیام های مفید، کارکرد روحیه بخشی را برای دو جامعه ایتالیا و ایران که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونای جدید، به شدت دچار چالش شدند، ایفا کند.

در این پروژه بین المللی که دانیال خیری خواه و علی شمس به همراه نیکولا پیانزولا و آنا دورا دورنا، در آن همکاری دارند، هشت اپیزود نمایشی کوتاه (پرفورمنس همراه با نریشن) طراحی شده است که ویدیوهای آنها به صورت زیرنویس شده گفتار، از هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری نمایشی ایتالیا و ایران برای گذر از پاندمی کرونا

همیاری نمایشی ایتالیا و ایران برای گذر از پاندمی کرونا