مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی توانمندی برای تحقق برنامه های میراث فرهنگی باشد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: لازم است جهاد دانشگاهی دامنه فعالیت های خود را گسترش دهد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: لازم است جهاد دانشگاهی دامنه فعالیت های خود را گسترش دهد.

فریدون محمدی در بازدید از جهاد دانشگاهی البرز و با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در توسعه کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی ارزشمند است که می تواند در حوزه های مختلف به کمک بخش دولتی و اجرایی استان آمده و نیازهای آنان را مرتفع سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه جنس فعالیت نیروهای این نهاد جهادی است، ادامه داد: جهاد دانشگاهی با کمک نیروهای کاری و توانمند خود همواره از پس انجام مسئولیت ها و اموری برآمده که سایر نهادها از انجام آن ناتوان بوده اند.

وی توضیح داد: بدون شک بالاترین مرحله اجرا در هر فعالیتی شکل جهادی آن است و به حق باید گفت جهاد دانشگاهی در تمام مسئولیت هایی که تا کنون پذیرفته جهادی عمل کرده است.

محمدی اضافه کرد: مزیت جهاد دانشگاهی در اجرای پروژه ها و طرح های مختلف این است که این نهاد در فرایند اجرای آنها حتما از فاکتورهای دقیق علمی استفاده می کند و بررسی و مطالعه طرح را پیش از اجرا در اولویت خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی توانمندی برای تحقق برنامه های میراث فرهنگی باشد

جهاد دانشگاهی می تواند بازوی توانمندی برای تحقق برنامه های میراث فرهنگی باشد