مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 00:152020-08-05ورزشي

انتقاد دوومیدانی کار پارالمپیکی: شش ماه هیچ پرتابی نداشتم


دوومیدانی کار پارالمپیکی و شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو گفت: شش ماه است که هیچ تمرین و پرتابی نداشتم و با افت شدید رکورد مواجه شده ام.

- انتقاد دوومیدانی کار پارالمپیکی: شش ماه هیچ پرتابی نداشتم دوومیدانی کار پارالمپیکی و شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو گفت: شش ماه است که هیچ تمرین و پرتابی نداشتم و با افت شدید رکورد مواجه شده ام.

حامد امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با وجود اینکه در رشته دوومیدانی شاید تنها کسی که شانس کسب مدال طلا در توکیو را دارد من باشم اما متاسفانه از اسفند ماه که اردوها که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است جایی برای تمرین نداشتم و در طی شش ماه گذشته نتوانستم پرتابی داشته باشم.

من در رشته پرتاب نیزه فعالیت می کنم و با وجود اینکه بارها با کمیته ملی پارالمپیک نامه نگاری کردم که برای انجام تمرینات در رشته پرتاب نیزه نیاز به مکان مناسب و تجهیزات دارم اما تا به امروز حمایتی از من نشده و شش ماه است که بدون هیچ تمرینی در منزل استراحت می کنم.

وی گفت: به تمام مسئولین چندین بار زنگ زده ام و به آنها درباره وضعیتم گوشزد کردم اما متاسفانه حرف مسئولین بر این است که کل کشور در شرایط سخت قرار دارد و امکان تمرین در هیچ جایی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دوومیدانی کار پارالمپیکی: شش ماه هیچ پرتابی نداشتم

انتقاد دوومیدانی کار پارالمپیکی: شش ماه هیچ پرتابی نداشتم