مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 22:202020-08-05سياسي

لزوم غنی سازی اوقات فراغت زندانیان زن


نماینده رییس سازمان زندان های کشور در امور گروه های جهادی با حضور در مجتمع اندرزگاهی نسوان سپیدار اهواز از بخش های مختلف این مجموعه تامینی اشتغال و تربیتی بازدید کرد.

- ایسنا/خوزستان نماینده رییس سازمان زندان های کشور در امور گروه های جهادی با حضور در مجتمع اندرزگاهی نسوان سپیدار اهواز از بخش های مختلف این مجموعه تامینی اشتغال و تربیتی بازدید کرد.

حجت الاسلام محمدتقی وکیل پور در حاشیه این بازدید بر ضرورت غنی سازی اوقات فراغت زندانیان و توسعه اشتغال مولد برای زندانیان زن تاکید کرد و گفت: این موضوع موجب می شود فشار حبس و تبعات ناشی از آن بر زنان که نیازمند بسته های ویژه و متفاوت آموزشی - تربیتی و بازپروری هستند، به حداقل برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل زندان های خوزستان، وی ظرفیت گروه های جهادی را برای توسعه برنامه های بازپروری و توانمندسازی زندانیان زن و همچنین حمایت های اجتماعی پس از آزادی از آنان بسیار موثر توصیف کرد و افزود: لازم است با برنامه ریزی لازم از ظرفیت گروه های جهادی و تشکل های مردم نهاد مورد تایید، برای حمایت از زندانیان زن و خانواده های آنان به منظور تحکیم مبانی خانوادگی و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم غنی سازی اوقات فراغت زندانیان زن

لزوم غنی سازی اوقات فراغت زندانیان زن