مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-05اقتصادي

رکورد شکنی اپل در دوران کرونا


به نظر می رسد که اوضاع فروش اپل در دوران کرونا چندان بد نبوده است و آمار و ارقام منتظر شده برای سه ماهه سوم سال 2020 خبر از این می دهند که این شرکت در زمینه فروش عملکرد بسیار خوبی داشته است.

- به نظر می‌رسد که اوضاع فروش اپل در دوران کرونا چندان بد نبوده است و آمار و ارقام منتظر شده برای سه ماهه سوم سال 2020 خبر از این می‌دهند که این شرکت در زمینه فروش عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازengadget، در حقیقت عملکرد شرکت اپل در زمینه فروش به اندازه‌ای خوب بوده است که اپل در این بازه زمانی موفق به ثبت رکوردهایی جدید در زمینه موفقیت در بازار شده است.

بر اساس این گزارش، این شرکت در گزارش سه ماه سوم سال 2020 توانسته‌ است تا به روندی بسیار خوب دست پیدا کرده و درآمد 59 میلیارد و 700 میلیون دلاری را از فروش محصولات خود کسب کند.

این امر به این معنی است که رقم درآمد این کمپانی در طول بازه زمانی کل سال 2020، درآمد 11 میلیارد و 250 ممیلیون دلاری را به دست آورده است که رقم شگفت انگیزی برای دوران کرونا به حساب می‌آید.

یکی از مدیران ارشد اپل به نام لوکا مایستری در بیانه‌ای رسمی از سوی اپل این موضوع را به این شکل بیان کرد: «نتایج رکورد شکن تجاری موجب شد تا ما در زمینه همهم حصولات اصلی فعال در بازرمان به بالاترین رکورد در مناطق جغرافیایی دست پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد شکنی اپل در دوران کرونا

رکورد شکنی اپل در دوران کرونا