مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-05سياسي

بازدید جانشین فرمانده سپاه نینوا در اقشار بسیج از ایسنا


به مناسبت هفته خبرنگار، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در اقشار بسیج با همراهی حجت الاسلام طاهری نماینده اقشار بسیج و میثم قرایی مسئول بسیج رسانه استان ظهر امروز از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گلستان بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان به مناسبت هفته خبرنگار، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در اقشار بسیج با همراهی حجت الاسلام طاهری نماینده اقشار بسیج و میثم قرایی مسئول بسیج رسانه استان ظهر امروز از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گلستان بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار جواد فراهی در جمع خبرنگاران ایسنا گلستان گفت: نیاز است هم افزایی بین رسانه ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل مشکلات اقتصادی مردم شکل گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه نظامی و دفاعی، رزمندگان ما محکم ایستاده اند، افزود: در حوزه اقتصادی نیز می توان با اقدامات مناسب بر اساس منویات مقام معظم رهبری، به جایگاه مناسبی دست یابیم.

رسانه ها می توانند در تحقق این امر اثرگذار باشند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا در اقشار بسیج با اشاره به شکل گیری هیات اندیشه ورز در این مجموعه، پیشنهاد کرد که جلساتی مستمر بین مسئولان خبرگزاری های فعال استان با اعضای بسیج متخصصین متشکل از اساتید، پزشکان، صاحبان صنایع و کشاورزی و غیره برگزار شود و نتیجه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جانشین فرمانده سپاه نینوا در اقشار بسیج از ایسنا

بازدید جانشین فرمانده سپاه نینوا در اقشار بسیج از ایسنا