مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-05بين الملل

ائتلاف الفتح: به پافشاری بر اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق ادامه می دهیم


ائتلاف الفتح با هشدار درباره توطئه های صهیو-آمر یکایی برای باقی ماندن اشغالگران آمریکایی در خاک عراق تصریح کرد که به اصرار بر ضرورت اخراج این اشغالگران ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدی الشعلان از نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (چهارشنبه - 5 آگوست) درباره توطئه آمریکایی - صهیونیستی علیه ملت عراق هشدار داد و گفت که این ائتلاف همچنان بر ضرورت اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی از خاک عراق پافشاری می کند.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه ، تصریح کرد: ائتلاف الفتح  باقی ماندن اشغالگران برای مدتی طولانی تر در عراق را تحمل نخواهد کرد.

  این نماینده عراقی خواستار وحدت صفوف سیاسی و ایستادگی در مقابل توطئه های خارجی صهیو آمریکایی برای نادیده گرفتن خواست مردم عراق شد و گفت: آمریکا از طریق بازوها و ابزارهای رسانه ای خود تلاش می کند تا گفت وگوی آمریکایی - عراقی را به شکست بکشاند تا مدتی طولانی تر در عراق باقی بماند.

الشعلان تاکید کرد: ائتلاف الفتح بر ضرورت اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک عراق و اجرای مصوبه پارلمان در این خصوص پافشاری خواهد کرد.

آمریکا در 29 اسفند 1381 (20 مارس 2003) در راس یک ائتلاف بین المللی به عراق حمله کرد و خاک این کشور را به بهانه سرنگونی رژیم صدام حسین اشغال کرد و پس از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح: به پافشاری بر اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق ادامه می دهیم

ائتلاف الفتح: به پافشاری بر اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق ادامه می دهیم