مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-05سياسي

تجلیل از دو خانواده شهید در ایلام در ششمین سه شنبه تکریم


در ششمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از صبر و ایثارگری خانواده های معظم شهیدان والامقام «سید موسی حسینی» و «سید امید علی موسوی پشتکوهی» تجلیل شد.

- ایسنا/ایلام در ششمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم از صبر و ایثارگری خانواده های معظم شهیدان والامقام سید موسی حسینی و سید امید علی موسوی پشتکوهی تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین الله نورکریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام، در این دیدار، اظهار کرد: خانواده های معزز شهدا سختی های زیادی را تحمل کرده اند و سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته اند و ما هر چه تلاش کنیم نمی توانیم صبر و تحمل خانواده های معزز شهدا را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدای سادات در آستانه عید سعید غدیر خم، یک توفیق الهی است، ابراز کرد: عید سعید غدیر خم در واقع روز تکریم سادات است و امروز نیز افتخاری بزرگ نصیب ما شده که با خانواده های شهدای سادات استان دیدار داشته باشیم.

وی افزود: از خدا می خواهیم توفیق ادامه راه شهدا را به ما عنایت کند و بتوانیم در این مسیر گام برداریم که راه شهدا، راه انقلاب اسلامی است.

اسدالله تولیده ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک عید غدیر و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دو خانواده شهید در ایلام در ششمین سه شنبه تکریم

تجلیل از دو خانواده شهید در ایلام در ششمین سه شنبه تکریم