مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-05ورزشي

جدیدترین توضحیات رسول پناه درباره پرونده برانکو


سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه بخشی از مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کرده و مابقی آن را تا یک ماه دیگر می پردازد.

- سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه بخشی از مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کرده و مابقی آن را تا یک ماه دیگر می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رسول پناه درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکووویچ اظهار کرد: ما درباره موضوع آقای برانکو 4 پرونده پیش رو داریم پرونده آقای زلاتکو، ایگور، مارکو و یک پرونده هم متعلق به خودآقای برانکو است.

تا به امروز مطالبات آقای زلاتکو را پرداخت کردیم مطالبات آقای ایگور را نیز پرداخت کردیم چون حجم مطالبات آقای برانکو عدد بالای بود تا به حال بخشی از آن را پرداخت کردیم و نامه ای برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم و درباره این موضوع توضیحات لازم را دادیم در کشور عمان با توجه به تعطیلات عید قربان بانک ها تا یکشنبه تعطیل هستند به همین خاطر مابقی پول آقای برانکو را هفته آینده برایش واریز می کنیم.

وی افزود: صبح امروز مطالبات ما از باشگاه آنتورپ بابت انتقال بیرانوند به مبلغ 515 هزار دلار به حساب واسطه ما نشست و قرار است به زودی آن را به حساب آقای برانکو در عمان منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین توضحیات رسول پناه درباره پرونده برانکو

جدیدترین توضحیات رسول پناه درباره پرونده برانکو