مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-05اجتماعي

ارائه بسته های کمک معیشتی به مددجویان بهزیستی از عید غدیر تا پایان ماه صفر


رییس سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل» از عید غدیر تا پایان ماه صفر برای ارائه کمک معیشتی به جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

- با آغاز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل انجام می شود ارائه بسته های کمک معیشتی به مددجویان بهزیستی از عید غدیر تا پایان ماه صفر رییس سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل از عید غدیر تا پایان ماه صفر برای ارائه کمک معیشتی به جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی پویش همدلی مومنانه را برای کمک رسانی به جامعه هدف بهزیستی در پیش گرفت و با حضور مردم ایران همراه شد، گفت: در عید مبارک قربان نیز مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که در جریان اول کمک مومنانه مردم وارد شدند و به معنای واقعی کمک کردند و باز هم باید همین کار انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه بر همین معنا بهزیستی در این مرحله پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل را همگام با سایر نهادها و دستگاه های فعال در پویش ایران همدل آغاز می کند، افزود: این پویش از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته های کمک معیشتی به مددجویان بهزیستی از عید غدیر تا پایان ماه صفر

ارائه بسته های کمک معیشتی به مددجویان بهزیستی از عید غدیر تا پایان ماه صفر