مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-05اجتماعي

سناریوهای آغاز سال تحصیلی با اولویت سلامت دانش آموزان تدوین شد


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی از نیمه شهریور، تقریبا قطعی است از تدوین سناریوهای آغاز سال تحصیلی با اولویت سلامت دانش آموزان و عدم قطع چرخه آموزش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محسن بیگی در مصاحبه با رادیو گفتگو در خصوص تاریخ قطعی آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: شروع سال تحصیلی از نیمه شهریور، تقریباً قطعی است اما اینکه به چه شکل باشد موضوعی است که در استان های مختلف متفاوت است؛ در هرجایی که شرایط برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود داشته باشد، کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها همچنین کاهش تراکم دانش آموزان و مدیریت رفت و آمد دانش آموزان به صورت حضوری تشکیل خواهد شد و در جایی که این امکان فراهم نباشد سال تحصیلی از طریق آموزش های مجازی و شبکه شاد و تلویزیونی خواهد بود.

وی افزود: بنا داریم تا جایی که امکان دارد آموزش به صورت حضوری باشد زیرا اثربخشی آموزش به صورت حضوری بیشتر است اما ما در شرایطی هستیم که تصمیم گیری قطعی برای آینده را ناممکن می کند.

محسن بیگی گفت: در مناطقی که امکان حضوری و یا حضور یک روز در میان دانش آموزان وجود داشته باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی، اولویت سلامتی دانش آموزان، در نظر گرفتن تراکم نسبی برای کلاس ها و ایجاد محیطی ایمن و بهداشتی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوهای آغاز سال تحصیلی با اولویت سلامت دانش آموزان تدوین شد

سناریوهای آغاز سال تحصیلی با اولویت سلامت دانش آموزان تدوین شد