مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-05دانش

دفتر فن بازار منطقه ای گیلان در استان راه اندازی شد


علی باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پارک علم و فناوری به عنوان یکی از ارکان اکوسیستم نوآوری یک سری برنامه ها را در سال های اخیر مد نظر قرار داده است؛ - رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت: دفتر فن بازار منطقه ای استان گیلان در پارک علم و فناوری استان با هدف تسهیل در تجاری سازی فناوری راه اندازی شد.

علی باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پارک علم و فناوری به عنوان یکی از ارکان اکوسیستم نوآوری یک سری برنامه ها را در سال های اخیر مد نظر قرار داده است؛ لذا اولین نکته در ارتباط با پارک های علم و فناوری این است که در محیط اطرافش تاثیرگذار باشد.

باستی بیان کرد: کمک به برگزاری دوره های آموزشی مربوط به تجاری سازی، احصاء نیازهای فناورانه و برگزاری همایش ها و رویدادهای ترویجی و ارتقاء فرهنگ فعالیت های فناورانه و توسعه بازار فناوری در استان از دیگر اهداف دفتر فن بازار منطقه ای در گیلان است ضمن اینکه دفتر فن بازار استان فرصتی را برای معرفی دستاوردها و محصولات شان فراهم می کند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان مطرح کرد: پارک علم و فناوری گیلان با توجه به تجربیات برگزاری 9 دوره فن بازار کشور به عنوان دبیرخانه اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر فن بازار منطقه ای گیلان در استان راه اندازی شد

دفتر فن بازار منطقه ای گیلان در استان راه اندازی شد