مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-05حوادث

برخورد با موتورسیکلت های متخلف در آزاد راه تهران- شمال


رییس پاسگاه پلیس راه آزاد راه تهران- شمال از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در این آزاد راه خبر داد.

- برخورد با موتورسیکلت های متخلف در آزاد راه " تهران- شمال" رییس پاسگاه پلیس راه آزاد راه "تهران- شمال " از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در این آزاد راه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عظیم نوه­ سی از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف عبوری آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: تردد و ورود موتورسیکلت ها به حریم آزاد راه ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه موتورسوارانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند مشمول این طرح خواهند شد، افزود: با توجه به ممنوعیت ورود موتورسیکلت به حریم آزادراه ، تیم های گشتی و مستقر مستمرا و شبانه روز مشغول گشت زنی بوده و از تردد موتورسیکلت ها در این آزاده راه جلوگیری می کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رییس پاسگاه پلیس راه آزاد راه تهران- شمال اضافه کرد: علاوه بر تخلف راکبان موتورسیکلت ها مبنی بر استفاده از این آزاد راه، شاهد تردد موتورسیکلت های سنگین با سرعت بالا، حرکات مخاطره آمیز موتورسواران و عدم استفاده از کلاه ایمنی، سبقت گرفتن از خودروها و مواردی هستیم که موتورسوران علاوه بر تخلف اولیه که همان وورد به حریم آزاد راه است ، مرتکب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با موتورسیکلت های متخلف در آزاد راه تهران- شمال

برخورد با موتورسیکلت های متخلف در آزاد راه تهران- شمال