مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-05پزشكي

اعلام وضعیت کرونا در خوزستان آمار سازی نیست


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر نبود آمار سازی در وضعیت کرونایی استان، گفت: ما افرادی را که صرفاً علائم دارند، بستری نمی کنیم چرا که باعث استرس و اضطراب و.

- .

می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان ظهر امروز در برنامه سلامت خونه با موضوع مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در اعلام وضعیت حال حاضر کرونا در خوزستان آمار سازی نمی کنیم و قصد و نیتی نداریم همچنین تحت تأثیر شرایط خاصی این اعلام انجام نشده است زیرا طبق میزان بیماران بستری شده در بیمارستان ها تعاریف شهرهای قرمز و در وضعیت هشدار انجام می شود.

وی افزود: با مردم شفاف هستیم و از آنها می خواهیم اعتماد متقابل موجود بین ما و خودشان را با برخی غرض ورزی ها مخدوش نکنند گرچه مردم به ما اعتماد نداشتند به توصیه های بهداشتی ما نیز توجه نمی کردند اما می بینیم که رعایت کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه گفت: مبتلایانی که مشکل تنفسی، تب بالا و وضعیت هشداردهنده ای دارند بستری می شوند زیرا در پزشکی برای بستری کردن بیمار نیاز به دلایل و توجیهاتی داریم.

وی اضافه کرد: ما افرادی را که صرفاً علائم خفیف مانند ضعف ضعیف، عدم احساس بویایی و چشایی دارند، بستری نمی کنیم به این دلیل که ریسک عفونت های بیمارستانی افزایش پیدا می کند، هزینه بر خانواده تحمیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت کرونا در خوزستان آمار سازی نیست

اعلام وضعیت کرونا در خوزستان آمار سازی نیست