مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-05اقتصادي

تلاش برای ارتقای صادرات از خوزستان به روسیه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به مشکلات برخی صادرکنندگان خوزستانی در صادرات به روسیه گفت: تلاش های بسیاری برای ارتقای صادرات به کشور روسیه در طول سال های گذشته انجام شده است و همچنان نیز در تلاش هستیم که این میزان صادرات ارتقاء یابد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به مشکلات برخی صادرکنندگان خوزستانی در صادرات به روسیه گفت: تلاش های بسیاری برای ارتقای صادرات به کشور روسیه در طول سال های گذشته انجام شده است و همچنان نیز در تلاش هستیم که این میزان صادرات ارتقاء یابد.

سیدنوراله حسن زاده در اولین جلسه شورای عالی تعاون خورزستان که امروز (15مردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سند توسعه تعاون از سال 92 به تصویب دولت رسیده اما تاکنون اجرایی نشده است.

در تلاش هستیم که با اجرای آن، بخش تعاونی های خوزستان را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: باید برای رشد تعاونی ها نگاه کلان داشت و در جلسات شورای تعاون باید به حل مشکلات بخش های فعال این حوزه توجه جدی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه تعاونی ها در حوزه صنعت اصلا موفق نبوده اند، تصریح کرد: برخی از مسائل، به صورت دستوری حل نمی شود زیرا در تصمیم گیری های اقتصادی باید ممکن نیست؛ باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای صادرات از خوزستان به روسیه

تلاش برای ارتقای صادرات از خوزستان به روسیه