مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-05اجتماعي

پویش قرآنی فرشتگان زمینی در فضای مجازی برگزار می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش قرآن بخوانید فرشتگان زمینی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با آموزه های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست واظهار کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه از توانمندی های بالایی در زمینه های مختلف برخوردار هستند که در صورت خودباروری شکوفا خواهد شد.

   وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت دانش آموزان، بیشترکلاس های اوقات فراغت بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شاد از 15 تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه جاری  ادامه دارد.

وی اشاعه فرهنگ قرآنی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را یکی از مهم ترین فرصت های تربیتی برشمرد و تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش آموزان بسیار مؤثر است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه این پویش با هدف آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم کتاب آسمانی وعلاقمندی بیشتر آنان با آیات نورانی قرآن برگزار می شود، افزود: دانش آموزان می توانند با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش قرآنی فرشتگان زمینی در فضای مجازی برگزار می شود

پویش قرآنی فرشتگان زمینی در فضای مجازی برگزار می شود