مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-05اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم وقوع رگبارهای تابستانه


سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار در شش استان کشور هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار در شش استان کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: در پی رشد ابرهای همرفتی طی امروز (15 مردادماه) وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال کردستان ، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات جنوب فارس و شمال هرمزگان پیش بینی می شود.

در این وضعیت جوی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب مسیل ها و رودخانه ها و آبگرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه وجود دارد بنابراین نسبت به احتیاط هنگام تردد و توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و اجتناب از صعود به ارتفاعات توصیه می شود.

رشد ابرهای همرفتی از بعداز ظهر جمعه (17 مردادماه) تا اواخر وقت شنبه (18 مردادماه) وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید درجنوب سیستان وبلوچستان را موجب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب مسیل ها و رودخانه ها و آبگرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی اجتناب از تردد و توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها، خودداری از هرگونه فعالیت در سواحل شرقی استان را توصیه می کند.

در ادامه این هشدار آمده است: وزش باد شدید از امروز تا اواحر وقت شنبه (15 تا 18 مردادماه) در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم وقوع رگبارهای تابستانه

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم وقوع رگبارهای تابستانه