مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 20:552020-08-04اقتصادي

کتاب هایی که «کرونا» دارند


یکی از اسلوونی به ایران رسیده و دیگری یا حاصل قرنطینه خانگی یک نویسنده ایرانی است و یا تجربه یک متخصص عفونی در روزهای کرونایی؛ در کمتر از شش ماه تعداد قابل توجهی کتاب که عنوان «کرونا» را به همراه دارند، - یکی از اسلوونی به ایران رسیده و دیگری یا حاصل قرنطینه خانگی یک نویسنده ایرانی است و یا تجربه یک متخصص عفونی در روزهای کرونایی؛ در کمتر از شش ماه تعداد قابل توجهی کتاب که عنوان کرونا را به همراه دارند، به بازار رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود شش ماه از هم نشینی با مهمانی ناخوانده که شمایلی دیگر به زندگی مان داده است می گذرد.

ویروس کرونا که در روزهای آغازینِ ورودش آن چنان مشغله ای در جامعه ایجاد کرده بود که برخی از نویسندگان و شاعران کمتر سراغ نوشتن می رفتند حالا جای خود را در نوشته ها پیدا کرده است.

کرونا که در ماه های اخیر موضوع بحث های مردم از تاکسی و اتوبوس گرفته تا داروخانه و کتاب فروشی شده، فرصتی را برای اهل قلم فراهم کرده است تا بیش از پیش در خانه بمانند و در این فرصت بتوانند به خلق آثار بیشتری روی بیاورند.

البته بعضی کتاب ها هم در این بین با این ویروس ناخوانده همنشین شده اند.

از ادبیات و جامعه شناسی تا اقتصاد جست وجو در فهرست کتاب های چاپی موسسه خانه کتاب نشان می دهد که تاکنون 25 کتاب در عنوان های خود نام کرونا را ثبت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی که «کرونا» دارند

کتاب هایی که «کرونا» دارند