مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-04اقتصادي

پایه سنوات کارگران باید در سابقه لحاظ شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه بزرگداشت خبرنگاران با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار وام 10 میلیونی کرونایی برای خبرنگاران پرداخت می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در برنامه بزرگداشت روز خبرنگار در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در راستای حمایت از کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا 78 میلیارد تومان برای 478 بنگاه خبری تأثیر گرفته از کرونا در قالب 4599 شغل با موضوع کرونا پرداخت شد.

وی افزود:‌همچنین اگر منابع دولتی تأمین شود قرار است وام 10 میلیون تومانی برای خبرنگاران به خاطر ایام کرونایی پرداخت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر کارگری که با چندین سال سابقه کارگاه خود را تغییر می‌دهد متأسفانه به خاطر ضعف قانون پایه سنوات وی را صفر می‌کنند و این نقص قانون باید برطرف شود و کارگران و از جمله خبرنگاران باید بتوانند پایه سنوات خود را دریافت کنند.

شریعتمداری بیان داشت: افشای فساد باید تبدیل به رویه شود و از افشاگران فساد هم حمایت کنیم و هم جایزه برای افشاگران فساد در نظر بگیریم.

وی همچنین افزود: وزارت تعاون اسامی 1130 عنوان از مشاغل زیر مجموعه شرکت‌های تأمین اجتماعی و وزارت کار را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه سنوات کارگران باید در سابقه لحاظ شود

پایه سنوات کارگران باید در سابقه لحاظ شود