مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-04اقتصادي

میان وعده مسؤولان و قیمت های کف بازار نباید اختلافی وجود داشته باشد


استاندار قزوین با بیان اینکه نباید میان حرف مسؤولان و قیمت های کف بازار اختلاف وجود داشته باشد، اظهار کرد: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی پذیرند و از رفتارها و حرف های مسوولان با وجود این اختلاف ها ناراحت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین، گفت: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی پذیرند و از رفتارها و حرف های مسؤولان با وجود این اختلاف ها ناراحت می شوند.

وی افزود: اگر ما مسؤولان رفتاری را انجام دهیم که نگاه مردم به دولت، نظام و مسؤولان منفی شود، این خیانت است و باید با آن برخورد شود.

وی اضافه کرد: از همه مدیران انتظار داریم که مسؤولیت های خود را درست و دقیق اجرا نمایند و رفتاری نکنند که مردم به نظام بدبین شوند و برای خود مردم و کشور خسارت به بار آید.

استاندار با بیان اینکه بازرسی از اصناف و بازار جزو اصلی ترین وظیفه ما است، افزود: باید بازرسی ها بسیار جدی گرفته شود و نهادهای مسؤول ضمن تقویت نظارت ها گزارش عملکرد ارایه دهند.

این مسؤول با بیان اینکه نباید میان حرف مسؤولان و قیمت های کف بازار اختلاف وجود داشته باشد، افزود: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی پذیرند و از رفتارها و حرف های مسؤولان با وجود این اختلاف ها ناراحت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میان وعده مسؤولان و قیمت های کف بازار نباید اختلافی وجود داشته باشد

میان وعده مسؤولان و قیمت های کف بازار نباید اختلافی وجود داشته باشد