مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-04دانش

علی اکبر ولایتی از نادر طالب زاده عیادت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس بیمارستان مسیح دانشوری روز سه شنبه 14 مرداد ماه ضمن عیادت از نادر طالب زاده هنرمند و کارگردان سینما، - علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس بیمارستان مسیح دانشوری به عیادت نادر طالب زاده کارگردان سینما و مستندساز رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس بیمارستان مسیح دانشوری روز سه شنبه 14 مرداد ماه ضمن عیادت از نادر طالب زاده هنرمند و کارگردان سینما، مستندساز و برنامه ساز که چندی پیش دچار بیماری کرونا شده بود، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت و توصیه های لازم را به متخصصان بیمارستان مسیح دانشوری ارائه کرد.

ولایتی در این ملاقات اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر با تثبیت و اطمینان از شرایط جسمانی وی، به زودی از بیمارستان مرخص شود و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

نادر طالب زاده هم در این ملاقات از عیادت و اهتمام علی اکبر ولایتی، زحمات کادر درمانی، پزشکان و متخصصان بیمارستان مسیح دانشوری قدردانی کرد و گفت: ویژگی مهم این بیمارستان حضور آقای ولایتی، کادر حرفه ای، دلسوز و آشنایی متخصصان آن با بیماری کویید 19 است که به سرعت و درایت، ضمن تشخیص و درمان، دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اکبر ولایتی از نادر طالب زاده عیادت کرد

علی اکبر ولایتی از نادر طالب زاده عیادت کرد