مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-04اقتصادي

فرصت یک ماهه به بانک ها برای تعیین تکلیف تسهیلات رونق تولید


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند با تسهیلات یا موارد امهال مصوب در کارگروه رفع موانع تولید حداکثر ظرف یک ماه موافقت و یا دلایل مخالفت خود را ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در جمع مدیران اقتصادی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با اشاره به تشکیل هیأت خبرگان بانکی و اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: به استناد تبصره ذیل ماده 62 قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، خبرگان بانکی استان با پیشنهاد استاندار و با حکم رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی گفت: بانک ها، مؤسسات اعتباری و صندوق های حمایتی موظف هستند با تسهیلات یا موارد امهال مصوب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حداکثر ظرف یک ماه موافقت و یا دلایل مخالفت خود را همراه با مستندات مربوطه به هیأت خبرگان بانکی استان ارائه کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه تصمیمات کارشناسی و مستدل این هیأت بر اساس قوانین و مقررات لازم الاجرا است، تصریح کرد: هیأت خبرگان بانکی استان سمنان موظف است دلایل و مستندات بانک ها برای استنکاف از پرداخت تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه به بانک ها برای تعیین تکلیف تسهیلات رونق تولید

فرصت یک ماهه به بانک ها برای تعیین تکلیف تسهیلات رونق تولید