مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-04حوادث

تصادفات منجر به فوت در گناوه 75 درصدکاهش یافت/کشف 91 درصد سرقت ها


فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تصادفات منجر به فوت در شهرستان 75 درصد و تصادفات منجر به جرح نیز 50 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین احمدی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان نبض پرتپش جامعه می توانند جامعه را در مسیر پویایی و بالندگی قرار داده و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه افزود: امنیت از اساسی ترین نیازهای انسانی به شمار می رود که حفظ آن برعهده نیروی انتظامی گذاشته شده و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله ای ذهنی و درونی است که برآیند عمل همه نهادهای اجتماعی است که در این عرصه نقش خبرنگاران در انعکاس رویدادها بسیار برجسته و بی بدیل است.

وی گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند و به عنوان چشم و گوش بیدار جامعه نقش پررنگ در راستای آگاهی سازی و رشد و بلوغ فکری جامعه دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در حوزه امنیت با انعکاس جانفشانی ها و تلاش های بی دریغ حافظان عرصه نظم و امنیت، جامعه را نسبت به این عرصه آگاه تر می کنند و از سوی دیگر با فرهنگ سازی صحیح زمینه کاهش جرایم را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات منجر به فوت در گناوه 75 درصدکاهش یافت/کشف 91 درصد سرقت ها

تصادفات منجر به فوت در گناوه 75 درصدکاهش یافت/کشف 91 درصد سرقت ها