مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-04پزشكي

جهاددانشگاهی جایگاه مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد


مدیرکل سازمان انتقال خون استان قم عنوان کرد: جهاددانشگاهی هم در بحث درمان ناباروری و هم در بحث تحقیق و پژوهش از جایگاه بسیار بالایی در کشور و دنیا برخوردار است.

- دکتر مرتضی نوریان در گفتگو با ایسنا گفت: با توجه به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی مجموعه ای است که با دانشجو در ارتباط است، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین همکاری هایی که می تواند بین جهاد دانشگاهی و سازمان انتقال خون صورت بگیرد، تشویق و ترغیب دانشجویان به اهدا خون است.

وی افزود: این مجموعه می تواند با ارتباطی که دارد هم بحث مشارکت جوانان و دانشجویان را در اهدای خون بالا ببرد هم مشوق سایر اقشار جامعه باشد.

مدیرکل سازکان انتقال خون استان ادامه داد: جایگاه رفیع جهاددانشگاهی بر هیچکس پوشیده نیست، جهاد دانشگاهی هم در بحث درمان ناباروری و هم در بحث تحقیق و پژوهش از جایگاه بسیار بالایی در کشور و جهان برخوردار است و ثمرات تلاش های جهاد دانشگاهی برای همه محرز است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در استان قم ارتباط بسیار خوبی با دانشجویان دارد، افزود: با توجه به اینکه میزان مشارکت بانوان برای اهدای خون در ایران نسبت به میانگین جهانی پایین است، جهاددانشگاهی می تواند درتشویق بانوان به اهدای خون به ما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی جایگاه مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد

جهاددانشگاهی جایگاه مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد