مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-04اقتصادي

مشکلی در عرضه کالاهای اساسی نداریم/آغاز جهش تولید از 4 مسیر


مسیر جهش تولید از 4 مسیربه ظرفیت رساندن ظرفیت های خالی،تکمیل طرح های نیمه تمام، فعال کردن و احیاء واحدهای تعطیل صنعتی و معدنی و دستیابی به فناوری های نوین آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حسین مدرس خیابانی در حاشیه حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این کمیسیون امنیت ملی گزارش دادیم که از نظر موجودی انبارها، بنادر، گمرکات و افزایشی که در تولید داخل در چهار ماه اول سال داشتیم می توان گفت که از نظر عرضه کالاهای اساسی مشکلی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: بانک مرکزی نیز تلاش می کند تا هم با کنترل نرخ ارز و هم با تخصیص و گشایش های تأمین ارز کالاهای اساسی و مواد اولیه به ما کمک کند.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تحقق اهداف جهش تولید و تأمین مواد اولیه کارخانجات را دیگر موضوع مورد اشاره در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی بیان کرد و گفت: ارقام تولید کالاهای مختلف نشان می دهد تقریباً مسیر جهش تولید از 4 مسیر به ظرفیت رساندن ظرفیت های خالی، تکمیل طرح های نیمه تمام، فعال کردن و احیا واحدهای تعطیل صنعتی و معدنی و دستیابی به فناوری های نوین آغاز شده است.

مدرس خیابانی افزود: ما هم در وزارت صمت دو کار مهم را در دستور کار قرار دادیم که اقدام نخست تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات است که در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در عرضه کالاهای اساسی نداریم/آغاز جهش تولید از 4 مسیر

مشکلی در عرضه کالاهای اساسی نداریم/آغاز جهش تولید از 4 مسیر