مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-04فرهنگي

واکنش رییس حوزه هنری به حواشی خانه هنرمندان اصفهان


محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی رویدادهای پیرامون خانه هنرمندان اصفهان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مطلبی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از هنرمندان عصر روز دوشنبه 12 مرداد ماه با حضور در ساختمان خانه هنرمندان، نسبت به تغییر تملک این عمارت اعتراض کردند.

تملک خانه هنرمندان اصفهان توسط بنیاد شهید، چند روزی است جنجال آفریده و اعتراض اهالی فرهنگ و هنر استان را به دنبال داشته است.

این ساختمان قدیمی از 30 سال قبل مأمن هنرمندان و علاقه مندان هنر در اصفهان بوده اما از پنج سال قبل بنیاد شهید به دنبال تملک آن بود.

تجمع هنرمندان در عمارت خانه هنرمندان، با دخالت مأموران نیروی انتظامی همراه بود که همین مسأله، انتقاد هنرمندان را به دنبال داشت.

محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی این رویداد مطلبی در صفحه اینستاگرام منتشر کرده است که در ادامه می خوانیم: باسم الحق روز یکشنبه از چند هنرمند دلسوز اصفهانی با اسپری فلفل و بی احترامی پذیرایی شد! مقابل خانه هنرمندان اصفهان! آمده بودند تا خبر تحویل خانه هنرمندان به بنیاد شهید را پیگیری کنند؛ صرفا یک دغدغه ی درست فرهنگی.

از اتفاق پیش آمده بسیار متأسف و عذرخواهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس حوزه هنری به حواشی خانه هنرمندان اصفهان

واکنش رییس حوزه هنری به حواشی خانه هنرمندان اصفهان