مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-04سياسي

مجلس برای اصلاح قوانین صدور کارت بازرگانی آماده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف امروز در نشست مشترک مسئولان اقتصادی با رییس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی که در محل تالار آیینه مجلس برگزار شد، - رییس مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد که در موارد لازم مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قوانین و مقررات مربوط به صدور کارت بازرگانی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف امروز در نشست مشترک مسئولان اقتصادی با رییس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی که در محل تالار آیینه مجلس برگزار شد، بر ضرروت هم افزایی دولت و مجلس در موضوع مدیریت عرصه تجارت خارجی، بازگشت ارز صادراتی و تامین کالا های اساسی تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصادی، کشور نیاز به یک عزم و اراده ملی و کار جهادی شبانه روزی دارد.

وی با اشاره به تعامل بخش های مختلف دستگاه های اجرایی و مجلس در موضوع اطلاعات و سامانه های حوزه تجارت خارجی و بویژه بازگشت ارز، تصریح کرد: اگر شناسایی و اطلاعات دقیقی وجود نداشته باشد، نمی توان تصمیم درستی گرفت.

باید اطلاعات به روز و جامع باشد و در اختیار دست اندرکاران امر قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در موضوع سوء استفاده از کارت های بازرگانی گفت: باید بین صادرکننده خوش حساب و کسانی که بصورت اجاره ای از کارت بازرگانی دیگران سوء استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای اصلاح قوانین صدور کارت بازرگانی آماده است

مجلس برای اصلاح قوانین صدور کارت بازرگانی آماده است