مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-04حوادث

تشدید نظارت بر بوستان های شهرکرد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی


پیرو مذاکرات به عمل آمده با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بررسی های لازم در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، بی حجابی و فروش مواد مخدر در پارک های سطح شهر انجام و با همکاری دستگاه های متولی نظارت ها تشدید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بهادر عبدالغنی در جلسه بررسی مشکلات پارک بانوان گفت: براساس اعلام استاندار، متولی بوستان ها شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرکرد است.

وی افزود: پیرو مذاکرات به عمل آمده با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بررسی های لازم در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، بی حجابی و فروش مواد مخدر در پارک های سطح شهر انجام و با همکاری دستگاه های متولی نظارت ها تشدید خواهد شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در پارک بانوان بیان کرد: در راستای کاهش آسیب ها در این پارک ورود افراد با کارت شناسایی معتبر انجام می شود و ایجاد مراکز فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی، افزایش نصب دوربین های مداربسته، استقرار نیروهای امنیتی و انتظامی در محیط بیرونی و داخل پارک در دستور کار قرار گرفت.

عبدالغنی خاطرنشان کرد: برقراری امنیت با همکاری دستگاه های متولی و برون سپاری پارک به بخش خصوصی و پذیرش تمامی مسئولیت ها یکی دیگر از اقداماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بوستان های شهرکرد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی

تشدید نظارت بر بوستان های شهرکرد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی