مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-04پزشكي

واکسیناسیون رایگان نیروهای خدمات شهری شهرداری ها در برابر هپاتیت B


مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واکسیناسیون 124هزار نفر از پاکبانان، کارکنان و کارگران حوزه مدیریت پسماند، - مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واکسیناسیون 124هزار نفر از پاکبانان، کارکنان و کارگران حوزه مدیریت پسماند، آتش نشانی و آرامستانهای شهرداری ها بصورت رایگان در برابر بیماری هپاتیت B در اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حبیب راضی ضمن اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه پیرو بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر واکسیناسیون همه اقشار جامعه به ویژه افراد آسیب پذیر و براساس تعهد کشورمان به سازمان بهداشت جهانی جهت حذف هپاتیت های ویروسی منعقد شده است.

وی، اهداف انعقاد این تفاهم نامه را ارتقای سلامت کارگران و کارکنان شهرداری ازطریق واکسیناسیون علیه هپاتیت B و کاهش هزینه های ناشی از بیماری کارکنان شهرداریها ذکر کرد.

وی، موضوع تفاهم نامه را هماهنگی و برنامه ریزی برای واکسیناسیون هپاتیتB برای 124 هزار نفر از پاکبانان، کارکنان و کارگران حوزه مدیریت پسماند،کارکنان آتش نشانی و آرامستان ها درگروه سنی 65-25 سال عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون رایگان نیروهای خدمات شهری شهرداری ها در برابر هپاتیت B

واکسیناسیون رایگان نیروهای خدمات شهری شهرداری ها در برابر هپاتیت B