مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-04حوادث

دستگیری سارقان باغات گردو در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با هماهنگی دادستانی نهاوند 6 سارق باغات گردو توسط ماموران انتظامی پاسگاه دهفول این شهرستان دستگیر شدند.

- احمد ساکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: وجود چندین سراب در شهرستان نهاوند باعث ایجاد باغات و رونق کشاورزی در این منطقه شده که همه ساله در زمان برداشت محصول از باغات شاهد نگرانی باغداران در خصوص حفظ میوه جات مخصوصا گردو هستیم.

وی افزود: به منظور پیشگیری از این موضوع لازم است باغداران با ناحیه انتظامی شهرستان تعامل لازم را داشته باشند تا بتوان از سرقت گردو در فصل برداشت جلوگیری به عمل آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در همین راستا ماموران پاسگاه دهفول نهاوند در یک هفته جاری با گشت زنی مستمر و کنترل مسیر باغات 6 سارق گردو را دستگیر و حدود 200 کیلو گردو و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را از متهمان کشف کردند.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و با همکاری دادستان  شهرستان اقدام قاطع قضایی در خصوص متهمان به عمل آمد گفت: با توجه به اینکه کشاورزان و باغداران در فصل برداشت محصول می خواهند حاصل زحمات چندین ماهه خود را با جمع آوری محصول و عرضه آن به بازار دریافت کنند از آنان درخواست می کنیم تمهیدات لازم برای پیشگیری از سرقت محصولات باغی را به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان باغات گردو در نهاوند

دستگیری سارقان باغات گردو در نهاوند